Přidej se k nám:
Napiš nám: team@otot.cz

ESO PC/Mac Patch Notes v10.0.5 (CZ)

03.06.2024

Patch notes na oficiálních The Elder Scrolls online stránkách: PC/Mac Patch Notes v10.0.5 | Gold Road & Update 42
Archiv starších překladů Patch Notes pro PC/MAC naleznete zde: PC/MAC Patch Notes

Vítejte v The Elder Scrolls Online v10.0.5 a v nejnovějším rozšíření: Gold Road! Prozkoumejte návrat nového daedrického prince, Ithelii, která se dosud v sérii Elder Scrolls neobjevila. Odhalte intriky jejích nejvěrnějších následovníků a ochraňte Tamriel před chaosem nezkrotné změny.

Vydejte se do West Wealdu, domova bohatých Colovian Imperialů a města Skingrad. Poznejte štědrý region, který byl poprvé viděn v The Elder Scrolls IV: Oblivion, nyní sužovaný daedrickými nájezdy a postupujícími džunglemi Valenwoodu. Nebo se můžete zabývat samotnou podstatou magie pomocí nového herního systému Scribing, který je unikátní pro Gold Road. Sbírejte a upravujte si dovednosti, abyste si na míru přizpůsobili své buildy, čímž získáte moc a svobodu hrát skutečně podle svého.

K dispozici je široká škála nových předmětů ke sbírání, včetně nových setových předmětů, Mythických předmětů, mountů, petů a dokonce 22 nových Skill Styles, což jsou nové barevné variace oblíbených existujících dovedností. A určitě si nenechte ujít nový trial pro 12 hráčů, Lucent Citadel, který pro vás chystá několik překvapení.

Do základní hry je přidáno vylepšení pro rozlišení NPC a vzdálených postav hráčů, několik aktualizací herní pošty a nový stav ukazatele zdraví pro imunitu vůči léčení. Také jsme se připojili k iniciativě Xbox, abychom udělali krok k udržitelnější herní budoucnosti zavedením několika funkcí zaměřených na ekologickou udržitelnost.

Těšíme se až vás přivítáme v Gold Road. Update má přibližně 5,6 GB. Děkujeme a užijte si hru!

KAPITOLA GOLD ROAD
Nová zóna – West Weald

Připravte se na dobrodružství, hned jakmile vstoupíte do West Wealdu, bohatého území Colovian Imperialů, kterému vládne hrabě Calantius of Skingrad. West Weald, nacházející se západně od Cyrodiilu a východně od Gold Coast, zůstává baštou imperiální prosperity. Vinice, tábory dřevorubců a silné obchodní cesty přispívají k bohatství regionu, zatímco Imperial Legion chrání jeho hranice. Ale život pod podzimními listy stínícími Gold Road se náhle stává méně klidným a nic už nebude jako dřív…

  • Pro zahájení vašich dobrodružství ve West Weald můžete vybrat z následujících možností:
    • Vytvořte novou postavu a projděte si tutoriál
    • Použijte Wayshrine ve Skingradu
    • Cestujte do hlavního města vaší aliance a použijte karavanu do West Wealdu
  • Po vašem příjezdu do West Wealdu vás přivítá stará přítelkyně Leramil s novinkami o Zapomenutém daedrickém princi, kterého jste objevili na konci příběhu kapitoly Necrom. Potřebuje vaši pomoc při vyšetřování neobvyklé aktivity ve West Wealdu a odhalení jejího spojení s Ithelií jako součást zónového příběhu.
  • Kromě zónového příběhu obsahuje kapitola Gold Road následující aktivity:
    • Devět plnohodnotných úkolů, některé přímo spojené s příběhem zóny, ale splnitelné v libovolném pořadí
    • Šest delvek, každá s vlastním Skyshardem a bossem
    • Dva public dungeony: Silorn, starobylá Ayleidská zřícenina a Leftwheal, pobřežní obchodní stanice pod útokem sil Mirrormooru
    • Nové world eventy – Mirrormoor Incursions
    • Šest world bossů po celém West Wealdu
    • Lucent Citadel, trial pro 12 hráčů
    • Tři nové lokace na výrobu setů
    • Mnoho dalších úkolů a objevitelných aktivit
    • Speciální „uzavírací“ úkol, dostupný těm, kteří dokončili příběhy Necromu i West Wealdu
Mirrormoor Incursions

Zatímco následovníci Zapomenutého prince ji zoufale hledají, její síly v Mirrormooru nespí. Našly způsob, jak se dostat do Tamrielu v naději, že se znovu setkají s Ithelií. Tyto Mirrormoor Incursions rozptylují Itheliiny přisluhovači, valící se z jejího světa, po celém West Wealdu Můžete vyhledat generály a vůdce sil Mirrormooru a nakonec porazit neohrožené šampioni vynořující se ze vzdálených zemí.

  • Vyhledejte místa Mirrormoor Incursions ve West Wealdu a nejprve porazte vůdce, kteří tyto invaze napájí, než budete bojovat s mocnými šampiony. Mirrormoor Incursions se na vaší mapě objeví jako ikona, když jsou aktivní.
  • Získejte speciální odměny a achievementy za porážku vůdců a šampionů těchto invazí a udržujte West Weald v bezpečí před objevujícími se silami.
Scribing

S velkým nadšením vám představujeme Scribing, nový systém zaměřený na boj, který vám dává možnost přizpůsobit si 11 nových dovedností podle vašeho herního stylu. Vydejte se na vzrušující dobrodružství s Mages Guild a naučte se, jak si vytvářet vlastní přizpůsobitelné dovednosti. Při průzkumu Scholaria pod Eyeveou a odhalování tajemství minulosti získáte nové dovednosti, nové Scripty, Skill Styly a širokou škálu výhod spojených se Scribing díky několika velmi mocným přátelům. Pro začátek vyhledejte Adepta Irnarda Rirnila poblíž Mages Guild ve Skingradu, pokud máte na vaší postavě přístup k Champion Systemu nebo jste dosáhli alespoň levelu 30.

  • Pro vytvoření nové dovednosti musíte navštívit Scribing Altar ve Scholariu pod Eyeveou a splnit tutoriálový úkol “The Second Era of Scribing”.
    • Nejprve vyberete Grimoár.
      • Grimoáry obsahují základní chování dovednosti. Například Wield Soul’s Grimoire vystřelí koncentrovaný výbuch Soul Magic na jediný cíl.
    • Pak vyberete Focus Script.
      • Tyto přidávají hlavní funkci dovednosti. Také určují název dovednosti, Resource Type (typ) a Resource Cost (cenu).
      • Například, pokud vyberete Magical Focus Script pro Wield Soul Grimoire, způsobí to, že koncentrovaný výbuch Soul Magic způsobí nepříteli Magical Damage. Také změní název dokončené Scribed Skill na Magical Soul.
    • Dále vyberete Signature Script.
      • Tyto přidávají jedinečné efekty k dovednosti. Například, pokud vyberete Damage Over Time Signature Script, Magical Soul nyní nepříteli způsobí dalších 9000 Magical Damage během 10 sekund.
    • Nakonec vyberete Affix Script.
      • Tyto k dovednosti přidávají závěrečnou výhodu, obvykle ze systému Major a Minor Buff a Debuff. Například, pokud vyberete Breach Affix Script, přidá dovednosti Magical Soul Major Breach, což bude nyní po dobu 10 sekund nepříteli způsobovat snížení jejich Physical a Spell Resistance.
      • Obecně platí, že single target Grimoáry mají přístup k Major buffs a debuffs, zatímco Area of Effect Grimoáry mají přístup k Minor buffs a debuffs, protože mají potenciál ovlivnit více cílů najednou.
    • Vytvořte svou novou dovednost zaplacením pomocí Luminous Ink.
      • Po dokončení úkolu „The Wing of the Indrik“ Luminous Ink vzácně padá z poražených nepřátel, a po dokončení úkolu „The Wing of the Netch“ Luminous Ink vzácně padá při sběru crafting materiálů.
    • Umístěte svou novou Scribed Skill na váš Ability Bar z nabídky Skills Menu.
      • Pokud máte volné místo na vašem Ability Baru, nově vytvořená abilita se sem po vytvoření umístí automaticky. Pokud ne, najdete ji v nabídce Skills Menu pod její rodičovskou Skill Line.
        • Například, Vault bude umístěn pod Bow Skill Line.
      • V nabídce Skills Menu je nově také karta Scribing, která vám umožňuje pochopit, jaké Grimoáry a Scripty vlastníte, které jste vytvořili, a jaké kombinace jsou možné, když jste mimo Scribing Altar ve Scholariu.
    • Plný přístup ke Scribing Altar získáte po dokončení úkolu Wing of the Indrik.
  • Pro vaše pohodlí je ve Scholariu, v západním křídle, tréninková místnost, kde můžete testovat své nové vytvořené dovednosti na Training Dummies.
  • Východní křídlo také nabízí krásné achievement furnishings od Firandilova Scampa a obchodního zástupce, Caala.
  • Po dokončení příběhové linie Scribing budete u alternativních postav moct dokončit pouze quest Second Era of Scribing, abyste na nich mohli také plně využívat Scribing System.
    • To zahrnuje výrazné slevy na nákup Grimoárů a Scriptů poté, co jste je od obchodníka již zakoupili na jiné postavě.

Grimoáry

  • Existuje 11 nových grimoárů (přizpůsobitelných dovedností), které můžete odemknout pro každou postavu zvlášť.
    • Weapon Skill Line
      • Tyto dovednosti vyžadují alespoň úroveň 25 v příslušné skill line a požadovanou zbraň k použití.
        • Vault (Bow)
        • Shield Throw (One Hand & Shield)
        • Smash (Two Hand)
        • Elemental Explosion (Destruction Staff)
        • Mender’s Bond (Restoration Staff)
        • Traveling Knife (Dual Wield)
    • Soul Magic Skill line
      • Wield Soul
        • Získáte během Scribing tutoriálu.
      • Soul Burst
        • Získáte dokončením příběhové linie Scribing.
    • Mages Guild, Fighters Guild a Assault Skill Line
        • Tyto dovednosti vyžadují alespoň úroveň 5 v příslušné Skill Line.
          • Ulfsild’s Contingency (Mages Guild)
          • Torchbearer (Fighters Guild)
          • Trample (Assault)
    • K získání Grimoárů navštivte Chronicler Firandila ve východním křídle Scholaria po dokončení úkolu “Wing of the Indrik” a zakupte si je za goldy po splnění výše uvedených požadavků.
    • Grimoáry jsou přizpůsobovány přidáním jednoho scriptu každého typu, a poté zaplacením ceny ve Luminous Ink.

Scripty

  • Každý grimoár má tři sloty pro scripty: jeden pro Focus Script, Signature Script a Affix Script. Scripty jsou způsob, jak přizpůsobit své grimoáry a přeměnit je na Scribed Skills, a jsou odemykány pro každou postavu zvlášť.
    • Focus Scripts určují hlavní funkci tvořené dovednosti a také určují její název, typ zdroje a náklady na zdroje.
      • Focus Scripts také určují, zda je schopnost zaměřená na nepřítele nebo na spojence/sama sebe a zda se případné buffy budou vztahovat pouze na vás nebo také na vaše spojence.
    • Signature Scripts dávají dovednosti jedinečné efekty.
      • Tyto jedinečné efekty často vycházejí z mechanik a pasivních schopností z rodičovské Skill Line. Například Passive Master Signature Script, když je použit na Vault, vám dá pasivní schopnost Hawkeye z Bow Weapon Skill Line.
    • Affix Scripts dávají dovednosti závěrečnou výhodu známých buffů and debuffů, většinou ze Major a Minor systému.
  • Ne každou kombinaci scriptů lze „zapsat“ na každý Grimoár.
  • Scripty, které mají stejný název, mohou dělat mírně odlišné věci v závislosti na Grimoáru, na který jsou aplikovány, ale bude platit stejný princip.
  • Mixujte a kombinujte a objevte, co vám nejlépe vyhovuje! Scripty můžete získat tím, že vám občas padnou ve světě; avšak můžete odemknout nové zdroje jejich získání dokončením příslušného Wing Questu.
    • Focus Scripts se stanou dostupnými z různých daily coffers po dokončení úkolu Wing of the Gryphon.
    • Signature Scripts se stanou dostupnými z různých daily coffers po dokončení úkolu Wing of the Dragon.
    • Affix Scripts se stanou dostupnými z různých daily coffers po dokončení úkolu Wing of the Netch.
    • Po dokončení těchto úkolů se odemknou výhody pro celý účet, jako je možnost nákupu Scriptů u Scribing a Infinite Archive Vendorů.
    • Navíc po dokončení úkolu Wing of the Dragon budete moci najít scripty skryté v určitých Mages Guildech napříč Tamrielem.
  • Existuje také speciální druh Signature Scriptu, známý jako Class Mastery Script.
    • Tento Script poskytuje přístup ke speciálním mechanikám a pasivním schopnostem jedinečným pro class vaší postavy.
    • Tento skript lze použít na všechny Grimoáry.
    • Pro získání tohoto Scriptu musíte nasbírat 50 Class Script Scraps prostřednictvím různých aktivit ve hře, jako jsou Trialy, Master Writy, Infinite Archive, Dungeony, Arény a další.
    • Po získání Class Mastery Script na jedné postavě si jej můžete zakoupit na jiných postavách u Chronicler Firandila.

Luminous Ink

  • Luminous Ink je crafting resource pro Scribing. Cena Luminous Ink za vytvoření dovednosti je založena na počtu přidaných nebo změněných Scriptů.
    • Když vytváříte dovednost poprvé, vždy to vyžaduje tři Scripty a tedy tři Luminous Inky.
    • Pokud však měníte pouze jeden Script na dříve vytvořené dovednosti, cena bude pouze 1 Luminous Ink.
  • Luminous Ink vzácně padá z nepřátel ve světě po dokončení úkolu “Wing of the Indrik”.
  • Po dokončení úkolu “Wing of the Netch” můžete také získat Luminous Ink při sklízení crafting materiálů.
Skill Styling

ESO má nespočet způsobů, jak si přizpůsobit vzhled a dovednosti vaší postavy, a s příchodem Gold Road jsme nadšeni, že můžeme představit nový typ sběratelských přizpůsobení zvaných Skill Styles! Skill Styles jsou nové barevné variace oblíbených existujících dovedností z Weapon, Guild a World Skill Line, které vám pomohou ještě více vyniknout na bojišti. Můžete získat 22 Skill Stylů prostřednictvím Scribing questů, plněním denních úkolů, objevováním Skyshardů, porážením Mirrormoor Incursions a dalších aktivit.

Nový Trial – Lucent Citadel

Na okraji městské čtvrti Fargrave se nachází starý trezor známý jako Lucent Citadel. Většina zcestovalých učenců o tomto trezoru nikdy neslyšela nebo nevěří, že existuje, ale Keshargo, bývalý vůdce Scribes of Mora, není jako ostatní učenci. Jeho výzkum ho přivedl do Citadely při hledání mocného předmětu známého jako Arcane Knot. Ale není jediný. Po přepadení jeho výpravy daedrickými silami nyní potřebuje pomoc při získání Knotu a zajištění, aby nepadl do nesprávných rukou.

  • Lucent Citadel je trial pro 12 hráčů s portálem umístěným na severu West Wealdu.
  • Trial obsahuje verzi Normal i Veterán.
  • V rámci trialu jsou k dispozici unikátní sety, včetně jejich Perfected verzí dostupných pouze v obtížnosti Veteran.
  • Za dokončení trialu jsou k dispozici jedinečné odměny za achievementy, včetně:
    • Unikátní body a face marking
    • Unikátní mount
    • Několik titulů
    • Unikátní housing items
Nové Item Sety

V této aktualizaci jsme přidali 10 nových item setů! Podrobnosti a místa získání najdete níže:

Overland

  • Symmetry of the Weald – Light
    • 2 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 3 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 4 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 5 – Přidává 200 % Status Effect Chance, když je vaše zdraví nad 50%. Přidává 10% Healing Done, když je vaše zdraví na 50% nebo méně.
  • Macabre Vintage – Medium
    • 2 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 3 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 4 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 5 – Přidává 150 Weapon a Spell Damage
    • 5 – Zabití monstra, způsobí výbuch krvavé magie, která způsobí Bleed Damage ve výši 50% jeho Max Health nepřátelům do 6 metrů, až do výše 24096 Bleed Damage. Toto poškození nemůže způsobit critical strike. Tento efekt se může objevit jednou za 0,5 sekundy.
  • Ayleid Refuge – Heavy
    • 2 – Přidává 1096 Max Stamina
    • 3 – Přidává 1206 Max Health
    • 4 – Přidává 1206 Max Health
    • 5 – Blokování útoku snižuje vaši Damage Taken o 11% na 3 sekundy.

Crafted

  • Highland Sentinel
    • 2 – Přidává 657 Critical Chance
    • 3 – Přidává 657 Critical Chance
    • 4 – Přidává 657 Critical Chance
    • 5 – Během boje, každá sekunda, kdy stojíte na místě, vám uděluje stack Sentinel’s Eye každou 1 sekundu, až do 10 stacků. Každý stack zvyšuje vaši Critical Chance o 357. Každá sekunda, kdy se pohybujete, odstraňuje polovinu vašich Sentinel’s Eye stacků, zaokrouhleno nahoru. Opustíte-li boj, všechny stacky Sentinel’s Eye se odstraní. Použití charge a teleport schopností neodstraňuje žádné stacky Sentinel’s Eye.
  • Tharriker’s Strike
    • 2 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 3 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 4 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 5 – Udělení poškození plně nabitým Heavy Attackem vám uděluje Major Berserk na 4 sekundy, zvyšující vaši damage done o 10%. Tento efekt se může objevit jednou za 1 sekundu.
  • Threads of War
    • 2 – Přidává 1487 Offensive Penetration
    • 3 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 4 – Přidává 657 Critical Chance
    • 5 – Vaše Light a plně nabité Heavy Attacky mají 100% Status Effect Chance. Status Effect je založen na typu poškození vaší zbraně.

Trial

  • Mora Scribe’s Thesis – Light
    • 2 – Přidává 657 Critical Chance
    • 3 – Získáváte Minor Slayer trvale, což zvyšuje vaše poškození vůči monstrům v Dungeonech, Trialech a Arénách o 5%.
    • 4 – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 5 (pouze Perfected) – Přidává 657 Critical Chance
    • 5 – Zvyšuje vaši Critical Chance o 128 za každý na vás aktivní Major Buff, až do výše 1536 Critical Chance. Zvyšuje vaši Critical Damage done o 1% za každý na vás aktivní Minor Buff, až do výše 12% Critical Damage done.
  • Slivers of the Null Arca – Medium
    • 2 – Přidává 657 Critical Chance
    • 3 – Získáváte Minor Slayer trvale, což zvyšuje vaše poškození vůči monsterům v Dungeonech, Trialech a Arénách o 5%.
    • 4 – Přidává 657 Critical Chance
    • 5 (pouze Perfected) – Přidává 129 Weapon a Spell Damage
    • 5 – Udělení Critical Damage vám uděluje stack Sliver na 10 sekund. Můžete získat pouze jeden stack Sliver každých 0,5 sekundy. Když získáte třetí stack, stacky se spotřebují a krystaly vystřelí na posledního nepřítele, kterého jste poškodili, způsobující Physical Damage. Toto poškození se škáluje podle vašeho Weapon nebo Spell Damage. Po vystřelení krystalů nemůžete získat stack Sliver po dobu 5 sekund.
  • Xoryn’s Masterpiece – Light
    • 2 – Přidává 1096 Max Magicka
    • 3 – Získáváte Minor Aegis trvale, což snižuje vaše přijímané poškození od monster v Dungeonech, Trialech a Arénách o 5%.
    • 4 – Přidává 129 Magicka Recovery
    • 5 (pouze Perfected)  – Přidává 1096 Max Magicka
    • 5 – Zvyšuje vaši  Max Magicka a Max Stamina o 1667 pro vás a až 11 dalších členů skupiny ve vzdálenosti do 28 metrů. Tento bonus přetrvává i po smrti.
  • Lucent Echoes – Heavy
    • 2 – Přidává 4 % Healing Taken
    • 3 – Získáváte Minor Aegis trvale, což snižuje vaše přijímané poškození od monster v Dungeonech, Trialech a Arénách o 5%.
    • 4 – Přidává 1206 k Max Health
    • 5 (pouze Perfected) – Přidává 1206 Max Health
    • 5 – Jakmile máte více než 50% zdraví, zvyšuje se Critical Damage a Healing členů vaší skupiny o 11%. Členové skupiny nosící Lucent Echoes nemohou z tohoto efektu profitovat. Jakmile máte 50% nebo méně zdraví, snižuje vaše přijímané poškození od monster o 20%.
Nové Mythické předměty a Antiquities

V této aktualizaci jsme přidali tři nové Mythické předměty, dostupné k objevení skrze Antiquities.

  • Rourken Steamguards – Heavy Hands
    • Aktivace bloku během boje vám udělí Steam Guardian na 0,5 sekundy, čímž se sníží vaše přijímané poškození o 99%. Tento efekt může nastat jednou za 10 sekund. Blokování útoku, zatímco je Steam Guardian aktivní, sníží jeho cooldown o 5 sekund.
  • The Shadow Queen’s Cowl – Light Head
    • Jakmile jste přikrčení, můžete vidět svědky a stráže skrz zdi. Úspěšné okradení svědka nebo stráže jim aplikuje status Distracted na 10 sekund, čímž omráčí váš cíl. Snižuje váš detekční rádius ve Stealthu o 30 metrů proti Distracted cílům.
  • The Saint and the Seducer – Necklace
    • Během boje získáte jeden z pěti náhodných major buffů, které se mění každých 10 sekund. Nepřátelé do 12 metrů od vás získají jeden z pěti náhodných minor debuffů v závislosti na tom, jaký buff máte. Dostupné buffy a debuffy zahrnují:
      • Major Berserk a Minor Maim
      • Major Resolve a Minor Breach
      • Major Force a Minor Brittle
      • Major Evasion a Minor Vulnerability
      • Major Courage a Minor Cowardice

Kromě tří nových Mythických předmětů lze prostřednictvím Antiquities objevit také Mirrormoor Music Box a Ayleid Blacksmithing Station.

Nové Collectibles
  • Mounti
    • Refulgent Mirrormoor Steed je získán dosažením achievementu “Knot Worthy”.
    • Wildburn Tiger-Lynx je získán dosažením achievementu “Savior of West Weald”.
  • Peti
    • Prism Wasp je získán dosažením achievementu “In Memory of.”
  • Outfity
    • Nantharion’s Regalia pages jsou udělovány dobrodruhům, kteří dokončí různé achievementy spojené s průzkumem West Wealdu.
    • Gold Road Dragoon pages pocházejí od Impresaria nebo Zenithar’s Sublime Parcel během události “Zeal of Zenithar”.
    • Ayleid Lich pages pocházejí od Impresaria nebo Pelinal’s Boon Box během události “Whitestrake’s Mayhem”.
  • Emotes
    • “True-Sight Lens” je získán dokončením závěrečného questu v lince Scribing.
  • Mementa
    • “Abolisher Memento” je získáno dosažením achievementu “Echo of the Abolisher”
    • “Echonir Memento” je získáno dokončením questu “The Untraveled Road”
  • Skiny
    • “Fractured Glory” je speciální skin získaný dokončením achievementu “Adventurer Across a Decade”.
  • Face a Body Markings
    • “Ithelia’s Threads” je získán dokončením achievementů “Lucent Citadel Conqueror” a “Retrieval Specialist”.
    • “Veteran’s Homage” je získán dokončením achievementů “Veteran of the Infinite” a “Archival Veteran”.
  • Dyes
    • West Weald Autumnal Orange barva je získána dokončením achievementu “Hero of the Gold Road”.
    • Scholarium Cerulean barva je získána dokončením achievementu “Pen is Mightier than the Sword”.
    • Lucentshard Azure barva je získána dokončením achievementu “Lucent Citadel Vanquisher”.
Nový Tales of Tribute Deck: Saint Alessia

Přidali jsme nový Tribute patron deck, který lze získat během vašich dobrodružství ve West Weald! Saint Alessia přináší na stůl armádu a odměňuje chytré taktické volby vedoucí ke strategickému vítězství. Fragmenty patron decku Saint Alessia získáte plněním široké škály aktivit, ale pamatujte, že k odemčení schopnosti hrát Tales of Tribute (a váš nový deck) budete potřebovat přístup k High Isle Chapter.

Nové domovy

Zóna West Weald vítá své nové návštěvníky mimo jiné i možností získat dva nové domy!

  • Rosewine Retreat
    • Kdysi oblíbené místo obchodníků s vínem, kteří chtěli získat nejlepší ročníky v oblasti, tento pokoj v hostinci může sloužit jako pohodlné útočiště pro každého, kdo chce ochutnat to nejlepší jídlo a pití ze Skingradu. Tento pokoj v hostinci je získán dokončením questu “Room to Spare”, který lze nalézt v hostinci The Fertile Respite ve Skingradu. Alternativně může být zakoupen za 3 000 zlatých, pokud jste již tento quest dokončili jinde.
  • Merryvine Retreat
    • Vína od Merryvine kdysi soupeřila s těmi z nedalekého Valente Vineyard, ale neštěstí přimělo jeho bývalého majitele k útěku. Tento sluncem políbený statek nabízí úrodné vinice, dům vhodný pro zábavu a zařízení, která by potěšila každého vinaře. Tento dům je k dispozici ke koupi za 1 300 000 goldů po dokončení achievementu “Gold Road Grand Adventurer”.
Nový nábytek

V oblasti West Weald lze nalézt různé nové kusy nábytku, včetně:

  • 101 nových furnishing plans, které lze získat z monster, z kontejnerů a dalších míst po celém West Weald.
  • 7 nových furnishing plans, exkluzivních pro World Event.
  • 10 nových achievementových kusů nábytku, které lze zakoupit u Gathareth ve West Weald po dokončení příslušných achievementů.
  • 13 nových kusů nábytku z Antiquities, včetně hudební skříňky a kovářské stanice!
  • 10 nových obrazů, které lze vzácně nalézt v chestkách po celém West Weald.
  • 20 nových kusů nábytku, které je možné ukrást a které zahrnují různé nástroje a potraviny.
  • 21 nových Home Goods kusů nábytku, které lze zakoupit u Mahei-Jekka ve West Weald, včetně řady podzimního listí, které lze nalézt po celém West Weald.
  • 4 nové tapisérie zobrazující umění ze dvou nových karet Tales of Tribute, které lze získat jako vzácné odměny z her Tales of Tribute.
  • 12 nových Skill Scribing kusů nábytku, které lze získat dokončením questů a zakoupením od Caal ve Scholariu.
Nové Achievementy a tituly

Tato aktualizace přináší 140 nových achievementů a 8 nových titulů, včetně řady achievementů spojených s Mythic a Scribing.

  • Tituly zahrnují:
    • “Hero of Gold Road” získán dokončením achievementu “Hero of the Gold Road”.
    • “Pathfinder” získán dokončením achievementu “Champion of Gold Road”.
    • “Luminous” získán dokončením achievementu “Lucent Citadel Vanquisher”.
    • “Crystal Sharp” získán dokončením achievementu “Lucent Citadel Conqueror”.
    • “The Unshattered” získán dokončením achievementu “Retrieval Specialist”.
    • “The Unstoppable” získán dokončením achievementu “Arcane Stabilizer”.
    • “Arcane Stabilizer” získán dokončením achievementu “Knot Worthy”.
    • “Inheritor” získán dokončením achievementu “Inheritor of the Scholarium”.
ZÁKLADNÍ HRA - UPDATE 42
Vylepšení pro mail

Provedli jsme několik vylepšení rozhraní a Mail systému. Všechny změny platí pro rozhraní klávesnice a myš i gamepadu.

  • Na obrazovku Mail byla přidána nová kategorie „System Alerts“:

    • Zprávy z nehráčských zdrojů, které neobsahují přílohy, jsou nyní řazeny do této kategorie.
    • Zprávy od nehráčských zdrojů s přílohami a zprávy od zákaznické podpory jsou stále řazeny do kategorie „System Mail“.
  • „System Mail“ a „System Alerts“ jsou řazeny podle data vypršení, přičemž zprávy, které vyprší nejdříve, jsou zobrazeny nahoře.
    • Třídění hráčské pošty zůstává nezměněno.
  • Záhlaví zpráv nyní zobrazují ikonu první přílohy, pokud v ní nějaké přílohy jsou.
  • Na obrazovce pošty se nyní zobrazuje, kolik volných slotů v inventáři má aktuální postava.
  • Na obrazovku Mail byla přidána možnost „Delete After Claim“:

    • Tato možnost je ve výchozím nastavení zapnuta a automaticky smaže jakoukoli System Mail zprávu po převzetí příloh.

    • Tato možnost nemá vliv na hráčskou poštu.

  • Na obrazovku Mail bylo přidáno nové tlačítko „Take All“:

    • Toto tlačítko vezme všechny přílohy ze všech zpráv v aktuálně aktivní kategorii (Player Mail nebo System Mail).
    • Pošta je zpracována na základě aktuálního pořadí a začíná se zprávami, které vyprší nejdříve.
      • Upozorňujeme, že Player Mail a System Mail mají různé pravidla třídění, jak je uvedeno výše.
      • COD Player Mail a Customer Support mail nejsou funkcí „Take All“ ovlivněny.
    • Pokud z nějakého důvodu nelze přílohu převzít, například kvůli nedostatku místa v inventáři, proces se zastaví a žádné další přílohy nejsou převzaty.
    • Možnost „Delete After Claim“, pokud je aktivována, se vztahuje na každou zprávu ze System Mail, kterou funkce „Take All“ zpracuje a která již nemá přílohu.
  • Při přihlášení nyní obdržíte upozornění, pokud:
    • Obdržíte novou poštu, která obsahuje přílohu.
    • Máte stávající poštu s přílohami, které brzy vyprší.
    • Obdržíte novou Hireling Correspondence zprávu.
  • Nyní můžete smazat nevratnou poštu, která stále obsahuje nepřevzatou přílohu.
    • Při této akci se zobrazí potvrzovací obrazovka, aby bylo zajištěno, že se jedná o zamýšlenou akci.

Hireling Correspondence

Zprávy od Hirelings spojených s různými řemeslnými disciplínami jsou nyní automaticky zaznamenány do nové sekce v Lore Library nazvané Hireling Correspondence.

  • Hireling Correspondence je tříděna podle řemeslné disciplíny a pořadí, ve kterém byly zprávy přijaty.
  • Hireling Correspondence je character-specific a záznamy do Lore Library jsou přidány ve chvíli, kdy vaše postava obdrží Hireling mail (ne při otevření zprávy).
  • Jakákoli Hireling mail, kterou postava obdržela před touto aktualizací, byla zpětně přidána do Hireling Correspondence této postavy.

Změny pro Mail Expiration

V rámci našich trvalých snah o zlepšení výkonu a stability serveru jsme zkrátili dobu expirace určitých typů systémové pošty.

  • Tyto změny se týkají pouze pošty, kterou obdržíte od této aktualizace dále. Doba vypršení pošty přijaté před touto aktualizací se nezměnila, s touto výjimkou:
    • Malý počet information-only systémových zpráv, které byly dříve nastaveny na never expire, nyní má časovač expirace.
  • Níže jsou uvedeny aktualizované časovače expirace podle typu pošty:
    • Information-only System Mail: 7 dní
    • Hireling Mail: 7 dní
    • Activity Finder Rewards: 7 dní
    • Rewards for the Worthy: 7 dní
    • Guild Trader Purchases: 7 dní
    • Guild Trader Sales/Expirations: 14 dní
    • Weekly Leaderboard Rewards: 14 dní
    • Propagační odměny, jako jsou Twitch Drops: 14 dní až maximálně 180 dní
  • Pošta s odměnami generovaná přímými nákupy mimo hru, jako jsou Chapters a Newcomer Pack, nadále nikdy neexpirují.
  • Mějte na paměti, časovač expirace u většiny typů pošty nezačíná běžet, dokud není pošta přijata, zatímco je vaše postava přihlášena. Existuje však několik výjimek, kdy časovač začíná běžet při odeslání pošty:
    • Player mail
    • Guild Trader mail – zahrnuje koupené položky, prodané položky, výsledek nabídky na kiosk, atd.
    • Guild Finder Listing expired
    • Customer Support mail
Guild Trader Timers

Časovače prodeje položek u Guild traderů byly zkráceny z 30 dnů na 14 dnů. Upozorňujeme, že stávající položky nebudou touto změnou ovlivněny.

Character Resolution

Na základě změn v Updatu 41 jsme provedli další úpravy toho, jak hra zpracovává rozlišení ostatních postav (jak NPC, tak ostatních hráčů), které se objeví ve vaší blízkosti.

  • Jak tomu bylo vždy, postavy, které jsou nejblíže k vám, se objeví v nejvyšším rozlišení, které nabízíme, a jak se postavy vzdalují, jejich rozlišení klesá. Nyní jsme však zvýšili vzdálenost, než se rozlišení sníží, takže nyní uvidíte postavy ve vysokém rozlišení z větší vzdálenosti.
  • Navíc maximální počet postav, které se zobrazují v tomto nejvyšším rozlišení, byl dříve omezen na nízké číslo. Nyní jsme však přidali nové nastavení grafiky na PC, „Character Resolution“, které vám umožní ovládat přednastavení pro počet postav ve vyšším rozlišení.
    • Ve výchozím nastavení je Character Resolution nastaveno na „Low“, takže neuvidíte okamžité změny u postav ve vašem okolí. Zvýšení přednastavení na Medium/High/Ultra zvýší počet postav ve vyšším rozlišení, které můžete vidět, a vzdálenost, na kterou je můžete vidět.
    • Graphics Presets upravují nové nastavení Character Resolution následujícími způsoby:
      • Minimum Graphics: Low Character Resolution
      • Low Graphics: Low Character Resolution
      • Medium Graphics: Medium Character Resolution
      • High Graphics: High Character Resolution
      • Ultra Graphics: Ultra Character Resolution
      • Maximum Graphics: Ultra Character Resolution
Nové funkce pro environmentální udržitelnost

ESO se připojuje k iniciativě Xboxu a podniká kroky k udržitelnější herní budoucnosti. Naším cílem jako součásti týmu Xbox je přinášet herní radost a komunitu každému, ale je důležité, abychom to dělali s ohledem na naši planetu. Proto pracujeme na snížení našeho environmentálního dopadu a snažíme se vytvářet pro hráče příležitosti, jak snížit i jejich environmentální dopad během hraní. K tomu jsme do ESO přidali následující funkce. Pro více informací o úsilí Xboxu v oblasti environmentální udržitelnosti navštivte tuto stránku.

  • Snížené Využití GPU Při neaktivitě hráče (PC, Xbox Series X|S a PS5): Není důvod, aby vaše zařízení tvrdě pracovalo, i když nic neděláte. Hra již nyní kontroluje vaši aktivitu a po 20 minutách neaktivity servery vrátí hráče do hlavního menu, kde je spotřeba energie minimální. Do té doby však může dojít ke zbytečnému plýtvání. Herní klient nyní sníží rozlišení na polovinu, pokud nezaznamená žádný vstup po dobu 5 minut. Také aplikuje limit 30fps během neaktivity. To vede ke snížení spotřeby energie z 65% na 24% při režimu Performance Mode, když jste AFK.
  • Ztlumení obrazovky při neaktivitě (PC): Všechny hlavní herní konzole již mají ztlumení obrazovky ošetřené na úrovni OS, ale PC nikoliv, takže ESO nyní obsahuje vestavěnou funkci pro PC. Ve stejnou dobu, kdy se sníží rozlišení, se ztlumí i obrazovka na PC klientu. Považovali jsme to za užitečné, protože data ukazují, že méně jasné obrazovky spotřebují méně energie, zejména LED/OLED obrazovky.
  • Snížené využití GPU v kontextových nabídkách (Xbox Series X|S a PS5): Při prohlížení většiny nabídek (např. správa inventáře, achievementy, deník úkolů atd.) je nyní framerate omezen na 30fps. Některé nabídky jsou vyjmuty případ od případu (např. rozhovory, různé mini-hry). Testování v režimu Performance Mode ukazuje 50% snížení spotřeby GPU, což vede k celkovému snížení spotřeby energie z přibližně 63% maximální možné na konzoli na 37%.
Healing Immunity na Health barech

Přidali jsme na health bary nový stav pro healing immunity, který se zobrazí na cíli, který je imunní vůči vašemu léčení. Například, s Ring of the Pale Order ostatní hráči uvidí, že jste imunní vůči léčení, ale protože můžete léčit sami sebe, váš vlastní health bar se zobrazí normálně. Group Frames a Nameplate health bary nyní také zobrazují absorb shields, healing absorbs (trauma) a healing immunity.

Nové Achievementy

Kromě nových achievementů obsažených v kapitole Gold Road jsme také přidali několik nových achievementů uvedených níže, včetně něčeho speciálního k našemu 10. výročí!

  • Byla vytvořena nová sada achievementů, které jsou udělovány za rank účtu v dané skill line.
    • Weapon Skills, které lze nalézt v sekci Character achievements, achievement pro rank 25 a 50:
      • One Handed
      • Two Handed
      • Shield
      • Dual Wield
      • Bow
      • Destruction Staff
      • Restoration Staff
    • Fighters a Mages Guild, v sekci Guild achievements, nejméně rank 5.
    • Alliance War Assault a Support Skills, v sekci Alliance War, obě alespoň na ranku 5.
  • Byly vytvořeny také nové achievementy, které jsou udělovány za dokončení desetiletí hlavních příběhových linií Tamrielu.
    • Stát se hrdinou Aldmeri Dominion, Daggerfall Covenant a Ebonheart Pact, stejně jako zvítězit nad Molagem Balem
    • Coldharbour
    • Craglorn
    • Wrothgar
    • Hew’s Bane
    • Gold Coast
    • Vvardenfell
    • Clockwork City
    • Summerset
    • Murkmire
    • Northern Elsweyr
    • Southern Elsweyr
    • Western Skyrim
    • The Reach
    • Blackwood
    • The Deadlands
    • High Isle
    • Galen
    • Apocrypha
    • Gold Road
  • Tyto achievementy (a jejich komponenty) budou automaticky uděleny těm, kteří již dosáhli příslušných podmínek.
ZNÁMÉ PROBLÉMY
Art a animace

Obecné

  • Všechny modely mountů aktuálně zobrazují vylepšení na základě vašeho účtu, nikoli na základě majitele mounta. To neovlivňuje jejich funkčnost a jedná se pouze o vizuální problém.
Combat a gameplay

Scribing

  • Mages Guild Scripty, které můžete najít, jsou aktuálně nesprávně zobrazeny jako použitelné pouze pro level 50. To bude opraveno v nadcházejícím inkrementálním patchi. Pokud jste si Mages Guild Scripts vyzvedli před tím, než bude tento problém vyřešen, a jste stále pod levelem 50, doporučujeme je smazat a získat znovu.
  • Grimoár Mender’s Bond momentálně neaktualizuje název Scribed Skill na základě výběru Focus Scriptu.
  • V současné době existují některé nesrovnalosti v názvech tooltipů pro Scribed Skill při najetí myší na buff tray a nezachycují správně Signature, který způsobuje daný efekt.
  • Ne všechny Scribed Skilly správně spouští efekty související s Item Sety. Pokud na nějaké narazíte, dejte nám prosím vědět, abychom to mohli vyřešit!
  • Jakákoliv permutace Vault Grimoire Scribed Skillu nemusí správně interagovat s efekty crowd controlu.
COMBAT A GAMEPLAY

Zdravím! Velká kapitola roku je před námi a tato je opravdu vzrušující díky přidání systému Scribing! Kvůli této velké změně, stejně jako v předchozích letech, bude tato aktualizace méně obsáhlá co se týče úprav bojového systému stávajícího gameplaye; většina týmu tvrdě pracovala na tom, aby Scribing byl úspěšný a abychom měli více času během PTS cyklu. Pro combat očekávejte hlavně opravy chyb a menší úpravy rovnováhy.

Co se týče některých výraznějších změn, pro classy máme velmi malý počet změn zaměřených na pomoc s problémy, na které jsme byli dlouhodobě upozorňováni. Templáři jistě rádi uslyší, že nyní mají přístup ke crowd control díky přidá immobilizace k Blazing Spear – což by mělo pomoci s jejich tankovacími a jabbing schopnostmi. Dark Shades pro Nightblady nyní vždy způsobí plošné poškození, aby tato třída získala výraznější cleave damage a aplikaci debuffů pro tankování. Wardeni nyní mohou více využít jejich Betty Netch i mimo PvP. Betty Netch nyní na krátkou dobu udělí malé zvýšení damage done, pokud se nepodaří odstranit žádný negativní efekt. A konečně, Necromanceři získali zpět určitou surovou sílu, protože v posledním roce padli do úpadku.

Mimo class máme také několik změn pro ty, kteří rádi vyjí na měsíc, což přináší dobré úpravy pro vlkodlaky. Obecně řečeno, vlkodlaci zůstali daleko za smečkou v mnoha aspektech hry, takže procházíme jejich ability abychom přidali smysluplné buffy, zatímco se snažíme lépe reprezentovat jejich existující herní styly. To zahrnuje ty vůdce smečky, kteří raději chrání svou smečku, díky některým změnám pro morphy Roar pro odlišení herních stylů damage dealerů a tanků nebo disruptorů. Ferocious Roar se zaměří na umožnění tradičnějšího krvežíznivého herního stylu – děsící nepřátele natolik, že budou získávat bonusové poškození od Piercing Howl – zatímco Deafening Roar se zaměří na pomoc těm, kteří chtějí kontrolovat nepřátele, což mění všechny ofenzivní bonusy na defenzivní tím, že udělí Major Protection (pokud na ability baru), a také způsobí, že všechny jejich Heavy Attacky budou tauntovat nepřátele na 15 sekund (před tím, než se zeptáte, toto neumožňuje plošné tauntování).

To je asi vše pro tuto aktualizaci! Velmi se těšíme na vaši zpětnou vazbu jak ohledně úprav combatu, tak i na vzrušující systém Scribing. Buďte opatrní, šťastných 10 let ESO a doufáme, že se uvidíme v Tamrielu!

Combat a ability

Obecné

  • Opraven problém, kde mnoho abilit orientovaných na pohyb, jako je Mist Form, mohlo mít své animace rozbité roll dodgem v momentě aktivace. Roll dodge bude nyní dočasně deaktivován, zatímco jste aktivně přesouváni jednou z těchto abilit.
  • Opraven problém, kde se animace channeled Heavy Attacků mohly rozbít a uzamknout vás v animaci, pokud jste stiskli ESC během jejich sesílání. Nyní můžete skutečně uniknout!
  • Opraven problém, kde některé ability hráčů nesprávně respektovaly kontroly line of sight checks. To zahrnuje následující:
    • Blessing of Protection a jeho morphy
    • Fungal Growth a jeho morphy
    • Obsidian Shield a jeho morphy
  • Opraven problém, kde některé efekty knockbacku mohly desynchronizovat jejich zasažené cíle pro vzdálené klienty, pokud útok, který aplikoval knockback, také tyto cíle zabil.
    • To je hlavně patrné na místech jako Sunspire, kde mnoho útoků, jako Wing Thrash, mohlo zabít člena skupiny a způsobit, že se objeví v jiné pozici, než ve které skutečně byl, což ztěžovalo cílení obživení pomocí Soul Gemu.
  • Opraven problém, kde vizuální efekty corpse-consuming byly přítomny na některých tělech, která byste neměli být schopni využít, jako ty zanechané jiným bojem, kterého jste se neúčastnili.
  • Opraven problém, kde některé efekty snižovaly přijaté poškození aditivním způsobem, spíše než multiplikativním způsobem, což vedlo k větší mitigaci, než bylo zamýšleno, a vytvářelo to situace, kdy bylo možné dosáhnout 100% damage mitigation. To ovlivňuje následující:
    • Hardy Champion passive
    • Elemental Aegis Champion passive
    • Preparation Champion passive
    • Snížení martial damage taken u Heavy Armor
    • Snížení damage taken u Heavy Armor’, když jste imunní vůči CC
    • Snížení magical damage taken u Light Armor
  • Systém Armory již nelze použít k aplikaci více Mundus Stonů pomocí setu Twice Born Star.

Arcanist

  • Curative Runeforms
    • Arcanist Domain: Opraven problém, kde tuto schopnost a její morphy nebylo možné rozptýlit.
  • Herald of the Tome
    • Abyssal Impact
      • Cephaliarch’s Flail (morph): Tento morph nyní zvyšuje uzdravování o 1.1% za každý rank, což vede k 3.3% dodatečnému uzdravování na ranku IV, místo snížení ceny za rank, protože morph upgrade s cenou vůbec neinteraguje a nabízel příliš mnoho unikátních výhod
  • Soldier of Apocrypha
    • Rune of Eldritch Horror
      • Rune of Uncanny Adoration (morph): Opraven problém, kde Minor Vulnerability mohla selhat při aplikaci z této schopnosti.

Dragonknight

  • Ardent Flame
    • Fiery Grip
      • Chains of Devastation (morph): Opraven problém, kde tento morph mohl někdy způsobit, že váš charakter bude po použití směřovat špatným směrem.

Necromancer

  • Grave Lord
    • Shocking Siphon: Zvýšeno poškození za tick této schopnosti a jejích morphů o ~33%, aby byly blíže ke stationary Over Time efektům, místo aby byly považovány za „sticky“ Over Time efekty.
    • Living Death
      • Restoring Tether: Zvýšeno uzdravování za tick této schopnosti a jejích morphů o ~14%, aby byly blíže ke stationary Over Time efektům, místo aby byly považovány za mezistupeň mezi stationary a sticky Over Time efekty.

Nightblade

  • Shadow
    • Summon Shade
      • Dark Shade (morph):
        • Stín tohoto morphu nyní používá pouze svůj Area of Effect attack, místo aby ho používal každých 5 sekund a pak přepínal na single target attack, aby pomohl přidat více možností pro cleave damage v této class.
        • Upraveny vizuální efekty, aby vypadaly jako Drain Power, místo Whirlwind, aby více ladily k abilitám classy Nightblade.

Sorcerer

  • Dark Magic
    • Blood Magic: Tento pasivní abilita se nyní aktivuje, když použijete abilitu Dark Magic s cenou, místo toho aby se aktivovala, když zasáhnete nepřítele s přímo aplikovanou abilitou Dark Magic. Toto bylo provedeno, aby byla pasivní abilita spolehlivější a snazší k pochopení.
    • Rune Prison: Opraven problém, kde tato schopnost a její morphy mohly minout neviditelné cíle.

Templar

  • Aedric Spear
    • Spear Shards
      • Blazing Spear: Tento morph nyní také způsobuje, že úvodní zásah immobilizuje zasažené nepřátele na 4 sekundy.
      • Sun Shield: Opraven problém, kde se vizuální efekty této ability a morphů nemusely zobrazit.
    • Restoring Light
      • Restoring Aura: Opraven problém, kde se vizuální efekty této ability a morphů nemusely zobrazit.

Warden

  • Animal Companions
    • Betty Netch: Tato abilita a její morphy nyní také zvyšují vaši damage done o 5% na 5 sekund, pokud nebyl odstraněn žádný negativní efekt.

Zbraně

  • Bow
    • Rapid Fire:
      • Opraven problém s touto Ultimate abilitou a morphem Toxic Barrage, kde vizuální efekty mohly zůstat na cíli i po zrušení ability.
      • Opraven problém, kde tyto dvě schopnosti také vystřelily fantomový šíp, který způsoboval 10 instancí poškození, i když vystřelil maximálně 9 šípů. Celkové poškození na jeden cast zůstalo relativně nezměněné (některé menší zaokrouhlování může vést ke změnám < 1%).
        • Toxic Barrage (morph): Zvýšen Damage over Time effect, aby odpovídal novému poškození na výstřel o ~11%, nyní když aplikuje o jeden tick méně.

Guildy

  • Mages Guild
    • Equilibrium: Zvýšena základní délka trvání Major Resolve této schopnosti na 27-30 sekund podle ranku, z původních 22-25 sekund, nyní když byl upraven Everlasting Magic. Celkově by to mělo vést k 1-2 sekundovému nárůstu při kombinaci.
      • Everlasting Magic: Tato pasivní abilita nyní zvyšuje trvání Mages Guild abilit o 1/2 sekundy, místo 10/20%.

World

  • Soul Magic
    • Soul Trap: Opraven problém, kde tato schopnost a její morphy selhaly při naplnění Soul Gemu, pokud cíl zemřel na první tick její aplikace.

Werewolf

  • Werewolf Transformation:
    • Tato Ultimate abilita a její morphy nyní způsobují Bleed Damage místo Physical Damage.
    • Tyto útoky nyní mají šanci aplikovat jejich status efekt (nyní Hemorrhaging), Light Attacky 3%, partially charged Heavy Attacky 5% a fully charged Heavy Attacky 10%.
  • Roar: Tato abilita a morph Ferocious Roar nyní aplikují na nepřátele, které zasáhnou, unikátní debuff nazvaný „Terrified“ na 10 sekund. Terrified nedělá nic jiného než umisťuje sledovací efekt na nepřátele, aby vlkodlaci mohli označit své kořisti.
    • Deafening Roar (morph): Tento morph nyní uděluje Major Protection (pokud na ability baru), místo Major Prophecy a Savagery. Pokud je na ability baru také způsobuje, že vaše Heavy Attacky tauntují nepřátele na 15 sekund.
  • Piercing Howl: Tato abilita a její morphy již nezpůsobují 10% bonusové poškození nepřátelům, kteří jsou proti nim, a místo toho způsobují 10% bonusové poškození nepřátelům, kteří jsou mají na sobě efekt Terrified.
    • Howl of Agony (morph):
      • Tento morph nyní přidává dodatečné 10% bonusové poškození nepřátelům, kteří jsou off balance, což se sčítá až na 20% pokud jsou také Terrified, místo aby způsoboval 25% nepřátelům, kteří jsou proti vám nebo jsou feared.
      • Tento morph snižuje cenu při zvýšení ranku, místo toho aby rostl bonusový efekt poškození.
    • Howl of Despair: Prodloužena doba trvání buffů udělených Feeding Frenzy na 20 sekund, z původních 10.

Alliance War

  • Assault
    • Siege Shield
      • Propelling Shield (morph): Tato abilita nyní ovlivňuje pouze ability s dosahem 28 metrů nebo vyšším, aby se chování blížilo k pasivní abilitě Reach a Battle Spirit, a také aby neovlivňovala ability, které by neměla.
Předměty a sety

Consumables

  • Gradual Ravage Health: Opraven problém, kdy lektvary vyrobené s těmito vlastnostmi mohly aktivovat mnoho dalších událostí, jako jsou item sety.

Crafted Sety

  • Coldharbour’s Favorite: Opraven problém, kdy se Honor často objevil mrtvý, místo toho, aby žil dostatečně dlouho na to, aby splnil svůj úkol a pak zemřel. Naštěstí Honor nemůže nikdy skutečně zemřít.
  • Morkuldin: Vyvolaný meč z tohoto setu již nemá druhý meč, který se objevuje na zemi.

Dungeon a Aréna Sety

  • Hagraven’s Garden: Opraven problém, kdy se tento set mohl někdy aktivovat v situacích, kdy by neměl.
  • Maligalig’s Maelstrom: Opraven problém, kdy se tento set mohl aktivovat na nečleny skupiny.
  • Rush of Agony:
    • Tento set nyní má 800ms zpoždění před pokusem o přitažení cílů, aby se zvýšila doba reakce nepřátel, než jsou přitaženi.
    • Přitažení nyní správně interaguje jako projektil s minimální dobou letu 200ms a přitažení je animováno správně, aby se snížil pocit „gumového pásku“.
    • Zvýšen poloměr přitažení na z 10 na 12 metrů, aby se vykompenzovalo některé snížení dopadu pro nositele. Zpožděné poškození zůstává nezměněno, stále se objevuje po 2 sekundách od aktivace a způsobuje poškození v poloměru 7 metrů.

Monster Masks

  • Chokethorn: Opraven problém, kdy se tento set mohl aktivovat z jiných událostí než je castění abilit. Nyní se aktivuje pouze při aktivaci abilit, které splňují jeho požadavky, na místo účinků, které tyto schopnosti mohou také aplikovat, jako je Heal over Time ze Structured Entropy.
  • Lady Thorn: Opraven problém, kdy synergie tohoto setu neodpovídala pravidlům synergií s cooldowny.
  • Magma Incarnate: Opraven problém, kdy se tato sada mohla aktivovat na nečleny skupiny.

Overland Sety

  • Mad Tinkerer: Opraven problém, kdy vizuální efekty pro crowd control tohoto setu nezapadaly plynule a mohly se jevit jako nepravidelné.

PvP Sety

  • Dark Convergence: Opraven problém, kdy některé vizuální efekty tohoto setu nebyly odstraněny, když byly jeho účinky zrušeny.
Companioni

Obecné

  • Zvýšena šance, že Mirri a Bastian budou říkat idle repliky.
  • Opraven problém, kdy dočasně deaktivovaní mounti mohli být stále companiony vybrány pomocí náhodného výběru mounta.
  • Ember nyní s větší pravděpodobností okomentuje, když vás chytí při neoprávněném vstupu.
  • Mirri nyní získá negative rapport, když sklízíte med.
  • Opraveno několik monster, která nebyla správně označena pro účely rapportu nebo reakce companionů, včetně Ogrů, Hadů a Goblinů.
  • Opraven problém, kdy Bastian nereagoval správně na přítomnost v Mages Guildu v určitých městech.
  • Mirri nyní s větší pravděpodobností použije jinou repliku, když jste v dlouhém duelu s jiným hráčem.
  • Opraven problém, kdy několik companionů správně neidentifikovalo města.

Úkoly

  • The Double Edge: Opraven problém, kdy Sharp-as-Night někdy zanechával malé vizuální artefakty při průchodu dveřmi během tohoto úkolu.
BLACKWOOD - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Prozkoumávání a předměty

Obecné

  • Opraven problém, kdy vor, který vás mohl vzít do Murkmire, mohl někdy z některých úhlů na molu indikovat, že jste mimo dosah.
Zóny a questy

Questy

  • Relics and Rumblings: Opraven problém, kdy Amalia Vasatoln mohla po boji chybně vstoupit do svého obranného stavu.
  • Shattered and Scattered: Opraven problém, kdy se scriptované sequence tohoto úkolu se zobrazovaly po jeho dokončení nebo během různých kroků mezi tím.
  • The Gates of Adamant:
    • Opraven problém, kdy váš postup mohl být zablokován, pokud jste nesebrali obě dýky při lootění z hromady dual weapon.
    • Opraven problém, kdy v první místnosti mimo vaši celu byly dva malé rohy, ve kterých jste mohli stát a způsobit, že Norianwe zmizí.
  • Zenithar’s Abbey: Verze Daluiona při následování bude nyní méně překážet při interakci s objekty ve světě.
DEADLANDS - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Monstra a NPC

NPC

  • Ukončení interakce s Furnvekh už nezpůsobí divné animace.
DRAGONHOLD - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Zóny a questy

Questy

  • Uneasy Alliances: Opraveny četné problémy s umístěním úkolových ikon při vstupu a výstupu z nádvoří Khenarthi’s Breath Temple.
ELSWEYR - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Zóny a questy

Questy

  • A Rage of Dragons: Opraven problém, kdy Mulaamnir odletěl, než dokončil svou hrozbu. Jako zbabělec.
  • Beware the Purring Liar: Opraven problém, kdy bylo těžké interagovat s knihou Goiter’s Gulp.
  • The Final Order: Opraven problém, kdy se Zamarak nebo Prefect Calo neobnovili, pokud se zasekli.
  • The Usurper Queen: Opraven problém, kdy se úkolové ikony zmateně zobrazovaly v krátké chodbě mezi hlavní částí delvky a místností, kde se pokoušíte zachránit Grand Adept.
GREYMOOR - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Antiquities

Obecné

  • Zvýšena šance na získání Thras-Crafted Breeches pro mythic Esoteric Environment Greaves.
HIGH ISLE - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Prozkoumávání a předměty

Obecné

  • Vulk’esh Stomper Sabatons jsou nyní správně označeny jako styl Annihilarch’s Chosen.
Zóny a questy

Obecné

  • Opravena chybová zpráva, kterou obdržíte při použití „dveří“, které vás transportují na High Isle, která mylně uváděla, že musíte vlastnit Elsweyr, abyste mohli vstoupit.

Questy

  • Arcane Research: Opraven problém s mapovými a kompasovými ikonami, které vás vedly špatným východem v některých krocích.
  • The Large Delegate: Opraven problém, kdy chyběla ikona dveří vedoucích z domu obchodníka.
  • The Long Game: Opraven problém, kdy se Fera’s Journal nacházel uvnitř South Key’s chest, ale museli jste s truhlou interagovat podruhé, abyste jej našli. Nyní je to samostatná kniha, se kterou lze interagovat uvnitř sarkofágu.
  • Tournament of the Heart: Mapové ikony již nebudou zmatečné, když se přiblížíte ke Gilded Lute.
Tales of Tribute

Obecné

  • Opraven problém s vaším display name při pozvání k hraní Tribute více přátel po sobě.
  • Opraven problém, kdy oprávnění hráči neměli v Lore Library záznamy o Tribute Card upgrade clues.
  • Pelin’s Paragon Outfit Style již nebude v Collections skrytý, dokud nebude odemčen.
  • Pokud jste předtím neotevřeli card clue před jejím upgradem, nikdy jste nemohli dokončit odpovídající záznam Eidetic Memory. Nyní se kniha otevře před tím, než bude odstraněna z vašeho inventáře, aby se předešlo tomuto problému.

Gameplay

  • Opraven problém, kdy Almalexia’s Patron abilita nedovolovala zahodit karty agentů.
  • Pokud je jakýkoli agent s aktivovanou abilitou odstraněn ze hry, nyní aktivuje svou abilitu před odchodem ze hry.
    • Například pokud zahrajete kartu „KO All“ s více agenty a Firesong Haruspex na stole, obdržíte prestiž za každého odstraněného agenta (ale ne za ní samotnou) a jakéhokoli agent, který se vrátí do cooldown pile ze stavu Confined.
  • Ink and Blood nyní uděluje +1 Coin při Combo 2.
MORROWIND - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Art a animace

Obecné

  • Opraven problém, kdy se companioni stavěli do zraněné pozice při vstupu do Pulk delvky.
Prozkoumávání a předměty

Endeavors

  • Opraven problém s world bossem Dubdil Alar Tower, kdy střetnutí bez záchrany Dubdil Alara nepřispívalo k postupu v Endeavors spojených se zabíjením world bossů
NECROM - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Dungeony a group content

Sanity’s Edge Trial

  • Ledové bomby od Exarchanic Yaseyla nyní správně sníží vaše healing taken.
Zóny a questy

Obecné

  • Vstup do Cipher’s Hall nyní zůstane otevřený po odevzdání úkolu Chronicle of Fate, abyste měli přístup ke knize „Chronicle of Apocrypha.“

Bastion Nymic

  • Opraveno několik problémů s bossy The Irrefutable Herald a The Prime Cataloger souvisejících s jejich abilitou Devour Brain.

Questy

  • Chronicle of Fate: Opraven problém, kdy se Chronicle of Apocrypha někdy spawnoval uvnitř svého podstavce, což způsobovalo, že vypadal ztracený nebo nepřístupný.
  • Keeper of Fate: Opraven problém, kdy se pouta držící Fulcrum Obscura znovu objevila po dokončení příslušného kroku úkolu.
  • The Fateweaver Key: Již nebudete nesprávně vedeni questovými ukazateli při cestování centrálními Orphic Tunnels na kroku „Meet Azandar at Fathoms Drift.“
  • Tracing Shadows: Už nebudou dvě verze Servant Aki-go v těsné blízkosti během kroků, kde s nimi mluvíte.
SCALEBREAKER - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Dungeony a group content

Dungeony

  • Moongrave Fane
    • Sacrificial Helots už nebudou zůstávat po dokončení střetu.
STONETHORN - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Dungeony a group content

Dungeony

  • Castle Thorn
    • Virulent Viscera nyní vznikne vždy, když má, po hození Vaduroth’s Sickle.
THIEVES GUILD - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Zóny a questy

Questy

  • Partners in Crime: Opraven problém, kdy Quen nebyla viditelná, pokud jste byli nižší level než 5 a na prvním kroku tohoto úkolu po zahájení úkolu z Collections menu.
ZÁKLADNÍ HRA - OPRAVY A VYLEPŠENÍ
Alliance war a PvP

Obecné

  • Aktualizována funkčnost combined repair kits, které nyní zahrnují i mosty.
  • Opraven problém, kdy mnoho kill-based eventů mohlo být úspěšně spuštěno z tréninkových oblastí v Cyrodiilu.

Battlegrounds

  • Opraven specifický případ, kdy bylo možné příležitostně získat Chaos Ball, který ale nezpůsoboval žádné poškození nositeli nebo jeho spojencům a neobjevil se ani nad jejich hlavou. Při zvednutí Chaos Ballu nyní bude aktivně ukončena veškerá ostatní činnost, kterou vaše postava prováděla, což mohlo narušit jeho získání.
  • Opraven problém, kdy ramping damage Chaos Ballu vždy působilo, jako byste ho drželi o 1 tick navíc, čímž způsoboval o něco větší poškození, než bylo zamýšleno.
  • Chaos Ball nyní správně zobrazí, kolik stacků ramping damage, healing a shield reduction aplikuje.
  • Chaos Ball nyní zobrazí text efektu ve vašem Character Sheet při přejetí myší přes jeho efekty, přesně popisující jeho mechaniku a aktuální postihy.
  • Opraven problém, kdy každý tick Chaos Ballu způsoboval reakci na zásah u cílů uvnitř něj, což bylo obzvlášť nepříjemné.

Předměty

  • Akaviri Motiv nyní správně uvádí, že je získán od War Researchers a ne od Siege Merchants.
  • Horned Dragon a Fanged Worm Style Pages nyní správně uvádí, že jsou Bound.

Siege

  • Opraven problém, kdy Cold Fire Trebuchets a Frost Lancers musely zasáhnout jiné obléhací zbraně přímo, aby je poškodily, na rozdíl od jiných obléhacích zbraní, které zasáhly všechny platné cíle uvnitř jejich dopadových zón.
Art a animace

Obecné

  • Opraven problém, kdy by se Lucent Guardian Motif v Outfit Station barvil nekonzistentně.
  • Opraven problém, kdy některé vizuální efekty mohly blikat.

Animace

  • Vaše postava bude nyní automaticky sesedat, pokud jste na koni při prohlížení určitých typů produktů od merchanta  nebo z vašeho inventáře.
Crafting a ekonomika

Obecné

  • Opraven problém, kdy jste mohli přijít o řemeslné materiály, pokud jste měli přístup k craft bag, ale měli vypnutou volbu „Auto Add To Craftbag“ a lootili jste s plným inventářem.
  • Aetherial Ascension Woodworking a Clothing Stations nyní správně udělují správný Crafting Station furnishing, když je použit v blízkosti.
  • Opraveny různé pravopisné chyby v Hireling mails a and correspondence.
  • Záložka Research na Jewelry Crafting Stations nyní správně uvádí prsteny před náhrdelníky.
Dungeony a group content

Infinite Archive

  • Aktualizovány odměny získané z denního úkolu “Replication Elimination”. Nyní můžete získat fragmenty ze všech Infinite Archive collectibles, pokud je ještě nemáte odemčené.
    • Tato kaskáda začíná fragmenty pro Maligraphic Mount, poté fragmenty pro Shattered Mirror Maze marking set, pak fragmenty pro Maligraphic Skeever a nakonec fragmenty pro nový Veteran of the Infinite marking set.
  • Přidáno několik Gold Road odměn do potenciálního seznamu dostupných odměn od Filer Ool; může to nějakou dobu trvat, než se objeví k prodeji.
  • Popisy a nadpisy u Visions se nyní správně zobrazují ve všech podporovaných jazycích.
Crown Store a Crown Crates

Obecné

  • Opraven problém, kdy produkty mohly být zobrazeny dvakrát v sekci ESO Plus Deals v Crown Store.
Eventy a oslavy

Obecné

  • Odstraněny další zatoulané dekorace Witches Festivalu. Omlouváme se, vrány je stále kradou a vracejí zpět, myslí si, že se svět točí jen kolem nich.
Průzkum a předměty

Obecné

  • Golden Vendor Adhazabi Aba-daro již nebude nesynchronizován mezi PC a konzolemi mezi aktualizacemi kapitoly.

Achievementy

  • Opraveno několik překlepů nalezených v textu Achievementů.

Eidetic Memory

  • Opraven problém, kdy následující knihy byly skryté po odevzdání delve úkolu pro Tor-Hame-Khard.
    • Captain Telomure
    • Pearl Research Notes, Log 3
    • Journal of Justiciar Avanaire
  • Kniha Coven Conundrum „Icereach Coven Note“ je nyní po úkolu dostupná uvnitř Palace of Kings.
  • Kniha „Dear Escort“ je nyní dostupná před vstupem do Ebon Sanctum po dokončení úkolu Ebon Stadmont.
  • Kniha „To the Villainous Manacar“ je nyní dostupná po úkolu na původním místě.
  • “The Sea Runs Restless” je nyní dostupná po úkolu na stejném místě, kde jste ji našli dříve.
  • Opraven problém, kdy jste nemohli interagovat s Journal of Tsona-Ei, Part 3 po dokončení souvisejícího úkolu.
Bydlení

Domovy

  • Opraven problém, kdy domov Shadow Queen’s Labyrinth zobrazoval špatnou mapu.
  • Opraven problém s jihozápadním duchem v Shadow Queen’s Labyrinth, kdy jeho kniha mohla blikat v určitých intervalech.
  • Opraven malý vizuální problém v jihozápadní části Doomchar Plateau, kde byla pozorována skála, která se nepřirozeně prolínala s terénem.
  • Upravena kolize několika balkonových ramp v Gladesong Arboretum, které způsobovaly, že vaše postava lehce levitovala.
  • Opraven problém s Elinhir Arena, kde se stav pák resetoval, pokud jste dům opustili na příliš dlouho.
  • Upraveny výzvy k interakci na „Enter“ pro následující domy.
    • Doomchar Plateau
    • Grand Psijic Villa
    • Coldharbour Surreal Estate
  • Upraveno umístění jednoho z koberců v Linchal Grand Manor, aby mohl být správně vybrán.

Furnishings

  • Opraven problém, kdy některé interakce s nábytkem v domě, které vyžadovaly tasení, mohly být nesprávně zrušeny, jakmile jste tasili své zbraně.
  • Odstraněn placeholder collectible furnishing, který se objevoval v collections menu.
  • Opraven problém s nábytkem „Leyawiin Wall, Curved Garden“, kde jeho popis neodpovídal jeho velikosti. Nyní správně uvádí, že jde o large furnishing item.
  • Opraven problém, kdy se otáčení Grand Master Blacksmithing Station v Housing Editoru otáčelo kolem bodu před kovadlinou, místo kolem samotné kovadliny.
  • Opraven překlep u “Witch’s Festival, Cursed Totem”.
  • Upraven jas světel u následujícího nábytků, aby nezávisel na denní době.
    • Dwarven Brazier, Eternal
    • High Elf Streetlight, Stone
    • Redguard Brazier, Enchanted
  • Opraven problém s nábytkem “Leyawiin Fountain, Round Grand”, kde se kamera mohla zaseknout pod fontánou.
  • Opraveny některé texturové problémy nebo nekonzistence na následujícím nábytku:
    • Cliff Strider Skeleton Stand
    • High Isle Bed, Single
    • Vampiric Table, Flat Exsanguination
  • Upravena kolize u následujícího nábytku:
    • Flower Trap, Tamed
    • Falmer Gate, Stick
    • Reach Totem, Mammoth Rib
    • Shelf, Black Soul Gems
  • Opraven problém, kdy lampiony na nábytku “Indoril Streetlight, Stone” nebyly animovány.
  • Opraveny chybějící Furnishing Behavior tags u následujících nábytků:
    • Crystalline Mind Barrier, Replica (Interactable)
    • Replica Cursed Orb of Meridia (Animated and Visual FX)
    • Alchemical Apparatus, Master (Audio)
    • Alchemical Apparatus, Condenser (Audio)
  • Upraveny názvy všech Tribute Tapestry zařízení, aby odstranily slovo „Tribute“.
  • Opraven problém, kdy kolize “Dark Elf Censer, Hanging” byla posunuta.
  • Opraven problém s následujícím nábytkem, kdy plameny nebyly správně zobrazeny.
    • Imperial Brazier, Caged
    • Imperial Brazier, Spiked
    • Necrom Brazier, Tall Stone
    • Velothi Brazier, Temple
  • Upravena pozice výběrového uzlu na následujícím nábytku:
    • Bush, Flowering Ivy
    • Dark Elf Censer, Hanging
    • Deadlands Bookcase, Etched
    • Elsweyr Cabinet, Elegant Wooden
    • Elsweyr Cabinet, Wide Elegant Wooden
    • Elsweyr Cabinet, Wall
    • Elsweyr Foot Bridge, Masonry
    • Elsweyr Shelf, Elegant Wall
    • Tapestry, Echatere Pelt
  • Upraveno chování zarovnání na následujícím nábytku:
    • Common Post, Sign Holder
    • Dark Elf Lantern, Ashen
    • Khajiit Banner, Hooked
    • Khajiit Drapes, Tattered
    • Magna-Geode
    • Magna-Geode, Large
    • Replica Cursed Orb of Meridia
    • Riverhold Defense Spikes, Roof-Mounted
    • Rough Cup, Empty
    • Shutters, Blue Double
    • Shutters, Blue Slatted
    • Shutters, Blue Hinged
    • Shutters, Blue Lattice
    • Shutters, Hinged Lattice
  • Upraveno chování náhledu kamery u následujícího nábytku:
    • Argonian Medallion, Stone
    • Argonian Snakes on a Rope
    • Rough Clothesline, Short
    • Throne of the Skald-King
  • Byl proveden audit u Antiquity Furnishing a bylo zjištěno, že Gold Antiquities neměly dostatečnou ochranu proti náhodnému smazání. Nyní budete muset zadat slovo „DESTROY“, abyste tyto položky trvale odstranili z vašeho inventáře.
  • Byl proveden audit u Achievement Furnishing a bylo zjištěno, že Gold a Purple předměty neměly dostatečnou ochranu proti náhodnému smazání. Nyní budete muset zadat slovo „DESTROY“, abyste tyto položky trvale odstranili z vašeho inventáře.

Houseguests

  • Opraveny drobné textové problémy s dialogem Keshu the Black Fin a Hildegard.
Různé

Obecné

  • Po předchozí optimalizaci, která zrychlila dobu načítání, někteří hráči začali pozorovat, že jejich grafické karty během načítání renderovaly mnoho prázdných snímků za sekundu, což mohlo způsobit obavy, protože se zvýšilo zatížení hardwaru. ESO klient nyní oddělil načítání od snímkové frekvence, což umožňuje zachování optimalizace, ale již neovlivňuje grafické karty.
  • Opraven problém, kdy použití Alt-Tab při spuštění hry v režimu Fullscreen Exclusive mohlo způsobit zamrznutí nebo pád hry.
  • Chybová zpráva “Too many modifications to save” a selhání uložení změn se již neobjeví při úpravě poznámek k přátelům.
  • Opraven pád, který mohl nastat při zapnutí možnosti Occlusion Culling na stroji, který nemá dostatek dostupných CPU vláken k provozu systému.
Monstra a NPC

Obecné

  • Mnoho Dremor je nyní správně považováno za humanoidní Daedry pro účely kategorizace monster a aplikace efektů.
  • Proběhlo vyčištěná některých NPC, která se procházela po světě bez oblečení.
  • Opraveno několik případů, kdy se stráže nebo monstra mohla náhle rychle rozběhnout z jednoho bodu do druhého.
  • Outlaws Refuges z Blackwood, Fargrave, High Isle, Vastyr a Necrom jsou nyní správně označena jako Outlaws Refuges a umožňují výpočet bounty.
Zóny a questy

Obecné

  • Opraveno ještě více levitujících a/nebo kolizujících NPC, knih, koček, rostlin, resource nodes atd.
  • Opraveno několik mírně posunutých ikon úkolů na mapách v mnoha úkolech po celé hře.
  • Některá zvířata napříč Tamrielem již nemohou být svědky zločinů.

Alik’r Desert

  • Feathered Fiends: Opraven problém, kdy by Daneem jen stál, než zmizel po rozhovoru s Lejou.

Auridon

  • Depths of Madness: Opraven starodávný problém s cílením na Malevolent Spirit, který vyžadoval, abyste použili sporový lektvar ze svého inventáře, spíše než pohodlnější „Press button to banish ghost,“, které většina takových úkolových předmětů má.
  • Lifting the Veil: Opraven problém, kdy použití přestrojení způsobilo, že vaše postava běhala po svazích a schodech pod zvláštními úhly.

Bangkorai

  • The Lion’s Den: Opraveny kompasové a mapové ikony, které ukazovaly na Yarah na kroku odevzdání.

Coldharbour

  • What the Heart Wants: Opraven problém, kdy raný krok k rozhovoru s Shayaifa neměl ikonu na mapě.

Cyrodiil

  • Capture Aleswell Mine: Opraven starý problém, kdy byla ikona úkolu pro tuto obléhací misi nesprávně umístěna na Arrius resource.

Gold Road Prologue Quest

  • Prisoner of Fate:
    • Opraven problém, který mohl způsobit, že Leramil nebyl k dispozici, pokud jste znovu vstoupili do Ithelia’s prison, místo abyste s ní mluvili.
    • Nyní můžete na konci tohoto úkolu dosáhnout portálu do Grahtwood, i když možná neuvidíte, jak ho Leramil vytváří.

Reaper’s March

  • Baan Dar’s Boast: Opraven problém, kdy Dark Poison nemohl být na Stranglers použit vždy.

Rivenspire

  • Crimes of the Past: Opraven problém, kdy zadavatel úkolu mohl zmizet, pokud jste se k němu přiblížili z určitých úhlů.
  • Under Siege: Zbraně, které musíte sebrat, jsou nyní snáze interaktivní a sdílejí větší „retikulární prostor“ než okolní bedny.

Shadowfen

  • Schism: Opraven problém, kdy oslabení goblini nemohli být zkroceni umístěním totemu.

Stonefalls

  • From the Wastes: Opraven problém, kdy jste mohli použít alchymické lektvary na věci, které nebyly zamýšlenými cíli.
  • Proving Trust: Opraven problém, kdy signalizační světlice nemohla být použita k záchraně Morvani.

Stormhaven

  • One Last Game: Byly vyčištěny některé starobylé nesmyslné úkolové ikony související s podkrovím Cloudy Dregs.
  • The Perfect Burial: Michel již před vámi nezmizí, pokud odevzdáte tento úkol po dokončení úkolu „Azura’s Aid.“

The Rift

  • Song of Awakening: Různé verze Sage Odana a Knudikura již nemohou být zabity.
  • Soul Harvest: Taška, která zjevuje ducha Trevy, nyní správně mizí a znovu se objevuje podle potřeby při přijetí a opuštění úkolu.
  • Storming the Hall: Nyní je v inventáři pouch of ashes, když vám Vigrod Wraithbane jednu dá pro další krok.
UI

Obecné

  • Provedeno několik oprav a vylepšení Screen Narration.
  • Tituly postav na character screen jsou nyní seřazeny abecedně.
  • Upravena velikost popisného pole na obrazovce tvorby Group Finderu, aby lépe odpovídala maximálnímu počtu znaků.
  • Opraven UI error, který mohl nastat při vyhledávání v různých menu.
  • Opraven problém, kdy se u rozbalovacích nabídek mohla zobrazit rolovací lišta, když to nebylo nutné.
  • Opraven problém, kdy by na vašem health baru mohl být pozorován překryt nebo mezera při určitých rozlišeních.
  • Opraven problém, kdy tlačítko Submit na formuláři pro nahlášení chyby bylo překryto jinými prvky formuláře.
  • Opraven problém v tvorbě postavy, kdy náhled různých druhů zbroje změnil kartu zpět na první.
  • Opraveny určité cyrilické znaky, které nebyly viditelné v odkazech na předměty.

Activity Finder

  • Opraven problém, kdy tlačítko „Join Queue“ v některých sekcích Activity Finderu mohlo zůstat zaseknuté na obrazovce.

Addony

  • Přesunuty soubory guild history client cache z trvalé mezipaměti (např. AppData ve Windows) do osobní (např. Documents) na PC/Mac.

Combat a gameplay

  • Staffky dříve známé jako Flame a Frost se rozhodly, že je čas aktualizovat své tooltipy, aby konečně odrážely jejich pravé názvy: Inferno a Ice.
  • Opraven problém, kdy Siphoning Ultimate ability nebyly zobrazeny jako použitelné s aktivní pasivní abilitou pro snížení ceny.
  • Opraven problém s obrazovkou Infinite Archive summary, který mohl způsobit, že různé ikony Verse/Vision se zobrazily mimo okno.

Režim Gamepad

  • Přidán text nápovědy k polím User ID a Password.
  • Přidán indikátor v menu Text Chat, který zdůrazňuje aktuálně vybranou chatovací linku.
  • Opraven UI error, který mohl nastat v house editor retrieval záložce.
  • Opraven UI error, který mohl nastat při výběru stylu pro skill.

Nápověda a tutoriály

  • Tutoriál k Provisioning se nyní zobrazí pouze při používání záložky jídla nebo pití na provisioning station.

Housing

  • Opraven problém s některými překrývajícími se klávesovými zkratkami v Housing Editoru.